Webhero bookingtool overschrijdt kaap van duizend boekingen in eerste maand

Gratis webinar en open office om nieuwe functionaliteiten bookingtool toe te lichten

Leuven, 1 maart 2022 - Nog geen maand nadat Webhero een eigen online bookingtool lanceerde, werden reeds duizend boekingen gemaakt via het platform. Daarmee wordt duidelijk dat er een grote vraag is bij organisatoren naar een gratis, gebruiksvriendelijke en geautomatiseerde bookingtool. Organisaties kunnen de bookingtool gebruiken om inschrijvingen te organiseren, uniformen te verkopen of lidgeld te innen. Zo worden heel wat vrijwilligers en vzw’s administratief ontzorgd zonder dat ze hiervoor een dure investering moeten doen. In maart geeft Webhero via een webinar en open office meer info over de werking van de tool.

Sinds de lancering van de Webhero bookingtool begin februari ontdekten al een dertigtal sportclubs, reisorganisaties en andere verenigingen het gratis platform. Aan het einde van de maand werd reeds de kaap van 1.000 boekingen overschreden. “Die snelle omarming van de bookingtool bewijst dat er bij vzw’s en vrijwilligers een grote vraag is naar een gebruiksvriendelijk centraal platform dat breed inzetbaar is en alle essentiële elementen bevat om sportkampen, evenementen, lidgelden en de verkoop van clubmateriaal af te handelen”, weet mede-oprichter van Webero Jo Deferm.

Gratis webinar en open office
Intussen werd de feedback van de eerste gebruikers van het bookingplatform geïmplementeerd via een update. Er zijn nu extra functionaliteiten voor kortingscodes, zoekacties in transacties en e-mailbevestiging. “We blijven luisteren naar onze gebruikers om de tool beter te maken”, aldus Jo Deferm. Daarnaast zet Webhero maximaal in op infosessies en ondersteuning. “We hebben er namelijk alle belang bij dat geëngageerde vrijwilligers ongeacht hun technische vaardigheden met de bookingtool aan de slag kunnen. Daarom organiseren we in maart een gratis webinar en open office waar meer toelichting wordt gegeven over de mogelijkheden van de bookingtool.”

De opstart en het gebruik van de bookingtool is volledig gratis. Webhero verdient enkel een administratieve kost van 2,5 procent per boeking. Organisaties die willen gebruikmaken van het platform, kunnen contact opnemen met Webhero. Ze krijgen dan een grondige voorstelling van de werking van het platform, samen met een overzicht van alle functionaliteiten. Werken met een digitale bookingtool is de volgende stap in de digitalisering en professionalisering van de bijna 25.000 officieel erkende sportverenigingen in ons land.

Inschrijven kan via deze links:

Webinar, dinsdag 8 maart van 11 tot 12 uur.

Open Office, woensdag 16 maart van 13 tot 17 uur.

Over Webhero
Webhero is een Leuvens platform, gespecialiseerd in websites, webshops en hoger scoren in Google. Het team van digitale helden focust zich specifiek op zelfstandigen en KMO's. In mei 2014 rolde de eerste Webhero website de digitale wereld in. Het startschot van een stevig succesverhaal met intussen meer dan 3.000 klanten die bewust kozen voor een betaalbare website die je zelf eenvoudig kan beheren zonder je zorgen te maken over technische aspecten.

Jo Deferm

Jo Deferm

Mede-oprichter, Webhero
Mattias Goossens

Mattias Goossens

PR Consultant, Evoke

 

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Evoke

Scoren in de pers boost sales en Evoke helpt bedrijven hierbij. Samen met de klant halen we nieuws uit hun onderneming om dit onder de aandacht van de media te brengen. In de vorm van een persbericht, klantengetuigenis of opiniestuk, of via een interview of persconferentie, verstrekken we het nieuws duidelijk en gebruiksklaar aan de juiste journalist(en). Zo leest of leert het brede publiek in een geloofwaardig kader over onze klanten in de krant, op de radio of op televisie.

Contact

Witte Patersstraat 4 1040 Brussel

+32 (0)2 740 43 32

[email protected]

www.evokepr.be