Webfleet introduceert oplossingen voor wagenparkbeheer in de Verenigde Arabische Emiraten

  • Webfleet breidt zijn internationale aanwezigheid uit naar de Verenigde Arabische Emiraten (VAE). 
  • De diensten voor wagenparkbeheer ondersteunen bedrijven in de regio bij het verhogen van de productiviteit, het verlagen van de kosten en het verbeteren van de verkeersveiligheid.
  • De lancering draagt bij aan een positieve verandering in duurzame mobiliteit in het Midden-Oosten en daarbuiten.

Brussel, 13

februari 2024 - Webfleet, de wereldwijd erkende oplossing voor wagenparkbeheer van Bridgestone, breidt zijn wereldwijde aanwezigheid uit naar het Midden-Oosten met de introductie van zijn diensten in de VAE. Deze lancering onderstreept het streven van het bedrijf om innovatieve technologieën op het gebied van duurzame mobiliteit te bevorderen en activiteiten rondom wagenparken te optimaliseren.

Meer dan 60.000 klanten wereldwijd rekenen op het brede portfolio van Webfleet dat bestaat uit oplossingen voor het volgen van voertuigen en bedrijfsmiddelen, het uitgebreide beheer van wagenparken met live diagnostische gegevensverzameling, realtime routeoptimalisatie, coaching van chauffeurs, videotelematica en meer.

Met de lancering in de VAE ondersteunt Webfleet nu ook in deze regio een duurzamere toekomst door middel van datagestuurde mobiliteitsoplossingen, waarin wagenparkbeheerders en chauffeurs brandstof kunnen besparen en emissies kunnen verlagen. De oplossingen helpen bovendien bij het voldoen aan de veranderende wet- en regelgeving en maken de elektrificatie van wagenparken mogelijk, terwijl ze een bijdrage leveren aan de winstgevendheid en betrouwbaarheid van organisaties.

Jan Maarten de Vries, President Fleet Management Solutions bij Bridgestone Mobility Solutions: "De lancering van Webfleet in de VAE is een strategische zet en een volgende stap in onze wereldwijde expansiestrategie. We zijn optimistisch over de transformerende impact die onze oplossingen zullen hebben op het wagenparkbeheer in de regio. Naast het traditionele telematica-aanbod, zal Webfleet zowel kleine als grote bedrijven voorzien van bruikbare inzichten in gegevens om de operationele prestaties te verbeteren, kosten te verlagen, de verkeersveiligheid te verhogen en een duurzamere bedrijfsvoering mogelijk te maken."

Webfleet viert dit jaar zijn 25-jarig bestaan als de toonaangevende oplossing voor wagenparkbeheer in Europa. Het bedrijf blijft nieuwe kansen en innovaties onderzoeken en wagenparkbeheerders, chauffeurs en andere belanghebbenden meer mogelijkheden geven door middel van datagestuurde mobiliteitsoplossingen.

 

Over Webfleet

Webfleet is de wereldwijd vertrouwde oplossing voor wagenparkbeheer van Bridgestone. Meer dan 60.000 bedrijven over de hele wereld gebruiken het om de efficiëntie van het wagenpark te verbeteren, chauffeurs te ondersteunen, de veiligheid te verbeteren, wet- en regelgeving na te leven en duurzamer te werken. Al meer dan 25 jaar biedt het wagenparkbeheerders datagestuurde inzichten die hen helpen hun activiteiten te optimaliseren.

Webfleet omarmt de missie van Bridgestone Mobility Solutions om de wereld op weg te helpen naar een duurzame toekomst met datagestuurde mobiliteitsoplossingen en draagt bij aan het realiseren van The Bridgestone E8 Commitment. Deze brede, wereldwijde bedrijfsverplichting definieert de waarde die Bridgestone belooft te leveren aan de maatschappij, klanten en toekomstige generaties in acht aandachtsgebieden: Energy, Ecology, Efficiency, Extension, Economy, Emotion, Ease en Empowerment. Deze bieden een kompas voor de sturing van strategische prioriteiten, besluitvorming en acties in elk onderdeel van het bedrijf.

Meer informatie is te vinden op: webfleet.com. Volg ons op X: @WebfleetNews en LinkedIn @Webfleet en @Bridgestone Mobility Solutions. Bezoek voor meer informatie over Bridgestone: About Bridgestone | Bridgestone Corporation en de Bridgestone Newsroom.

Caitlin Muyllaert

Caitlin Muyllaert

PR Consultant, Evoke

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Evoke

Scoren in de pers boost sales en Evoke helpt bedrijven hierbij. Samen met de klant halen we nieuws uit hun onderneming om dit onder de aandacht van de media te brengen. In de vorm van een persbericht, klantengetuigenis of opiniestuk, of via een interview of persconferentie, verstrekken we het nieuws duidelijk en gebruiksklaar aan de juiste journalist(en). Zo leest of leert het brede publiek in een geloofwaardig kader over onze klanten in de krant, op de radio of op televisie.

Neem contact op met

Witte Patersstraat 4 1040 Brussel

+32 (0)2 740 43 32

info@evokepr.be

www.evokepr.be