Testo lanceert jaarlijkse herfstactie

Promoprijzen op rookgasanalysers, thermische camera’s met schimmeldetectie en Smart Probe-verschildrukmeter

Ternat, 3 september 2024 – Nu het najaar alweer voor de deur staat lanceert Testo, de specialist in innovatieve meetoplossingen, zijn traditionele herfstactie met scherpe prijzen op verschillende populaire producten. De actie loopt van september tot eind december.

Met alsmaar meer opdrachten en een gebrek aan geschoold personeel groeit het belang van snelle en eenvoudige metingen. Tegelijk blijven de uitdagingen binnen de HVAC-sector voortdurend evolueren, en worden de vereisten steeds complexer. Daarom proberen we bij Testo steeds vooruit te denken en het leven van techniekers en installateurs te vergemakkelijken door processen waar mogelijk te automatiseren en digitaliseren, of het nu gaat om aparte meetinstrumenten of oplossingen voor meerdere toepassingen, voor maximale efficiëntie en gebruiksgemak bij het configureren, meten en documenteren”, stelt Jeroen Van Der Kelen, CEO van Testo België. 

Concreet gelden er tijdens de herfstactie promoprijzen op onderstaande productreeksen.

testo 300 compacte rookgasanalysers voor draadloze parallelmetingen 

Met de testo 300 NEXT LEVEL kunnen, aan de hand van de BLUETOOTH® CONNECTOR en draadloze Smart Probes, tot vier parameters tegelijk mobiel worden gemeten: temperatuur, druk, vochtigheid en luchtsnelheid. Dankzij het aanraakscherm en tweede scherm kan dit in een recordtijd, bovendien is het via het testo Pro+ platform mogelijk digitale attesten aan te maken voor het volledig digitaal beheer van klanten en installaties. Zo ondersteunt Testo de verwarmingsinstallateur om zo vlot mogelijk te voldoen aan de meldingsplicht van het Vlaams Energie- en Klimaatagentschap (VEKA), en ook Leefmilieu Brussel.

testo 510i verschildrukmeter

Snelle, flexibele en draadloze metingen van drukverschil, luchtsnelheid en luchthoeveelheid: dat is wat de ​ testo 510i Smart Probe biedt. Via de testo Smart App belanden alle meetwaarden rechtstreeks op je smartphone of tablet, om van daaruit vlot per mail te worden verstuurd, of via QR-code, WLAN of Bluetooth in de eigen bedrijfssoftware geïntegreerd.

Interessant: bij aankoop van een 300-set krijg je de 510i gratis cadeau.

testo 868s en 872s voor precieze thermografie met optie schimmeldetectie

De testo 868s en 872s zijn warmtebeeldcamera's voor de inspectie van radiatoren en vloerverwarmingen, en om buizen en leidingen te lokaliseren en hun werking te controleren. De 868s onderscheidt zich door zijn beeldkwaliteit met een IR-resolutie van 160 x 120 pixels en zijn thermische gevoeligheid van 0,08°C.

De testo 872s is nog warmtegevoeliger dan de 868s, tot 0,05 °C, en biedt maximaal gebruiksgemak en beeldkwaliteit dankzij de professionele meetkabel. De 872s is bovendien ook verkrijgbaar in een set met de testo 605i thermohygrometer om ook snel en eenvoudig schimmelrisicogebieden in gebouwen te detecteren.

 

Over Testo

Testo, dat zichzelf in 1957 op de kaart zette met de ontwikkeling van de eerste elektronische thermometer, is wereldleider in innovatieve, high-precision meetoplossingen en -technologie voor HVAC/R (Heating, Ventilation, Air Conditioning and Refrigeration), voeding, farma en industrie. Het Duitse bedrijf, met wortels in het Zwarte Woud, telt vandaag 36 dochtermaatschappijen en 3.400 werknemers in 25 landen over de hele wereld. 

De producten, oplossingen en diensten van Testo maken het mogelijk om tijd en middelen te besparen en de kwaliteit van goederen te verbeteren, om zo bij te dragen tot de bescherming van onze gezondheid en het milieu. 

Momenteel draait het bedrijf een omzet van 400 miljoen euro, waarvan telkens een tiende in R&D geïnvesteerd wordt. De Belgische tak van Testo werd in 1986 opgericht door Jean-Pierre Van der Kelen en is, na Duitsland, het belangrijkste land van de groep, zowel in omzet als qua innovatie.

Paul Geens

Paul Geens

Senior pr consultant, Evoke

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Evoke

Scoren in de pers boost sales en Evoke helpt bedrijven hierbij. Samen met de klant halen we nieuws uit hun onderneming om dit onder de aandacht van de media te brengen. In de vorm van een persbericht, klantengetuigenis of opiniestuk, of via een interview of persconferentie, verstrekken we het nieuws duidelijk en gebruiksklaar aan de juiste journalist(en). Zo leest of leert het brede publiek in een geloofwaardig kader over onze klanten in de krant, op de radio of op televisie.

Neem contact op met

Tour & Taxis Havenlaan 86C bus 15 1000 Brussel

+32 (0)2 740 43 32

info@evokepr.be

www.evokepr.be