Selecta richt micromarket Albert Heijn to go in bij Benchmark Almelo

24/7 open, cashloos betalen en breed aanbod van verse, biologische voeding

Almelo, 19 september 2023 - Selecta, de Europese marktleider in vending- en koffieoplossingen, opent een nieuwe Albert Heijn to go in Benchmark Almelo. Benchmark was al jaren een tevreden klant op het vlak van koffieoplossingen, maar wilde hun medewerkers als alternatief van de klassieke kantine een breder assortiment aanbieden. Daarvoor kozen ze voor het micromarketconcept van Selecta, waar medewerkers 24/7 terecht kunnen voor verse, biologische voeding. Het concept is bovendien volledig schaalbaar en biedt de mogelijkheid tot een flexibele invulling, waardoor het een meerwaarde vormt voor elke onderneming. 

In het uitgebreide aanbod van Selecta vinden bedrijven zonder fout een foodtech-oplossing op maat, van diefstalbestendige Smart Fridges voor kleinere kantines tot open micromarkets die medewerkers een ware supermarktervaring bieden. Beide oplossingen voorzien in kleine winkelruimtes waar een verscheidenheid aan producten zoals snacks, sandwiches, sushi, salades en dranken kan worden aangekocht, zonder dat een bemande kassa nodig is. Benchmark koos voor het micromarketconcept Albert Heijn to go.

Sinds de pandemie heeft ‘het nieuwe normaal’ facility management sterk veranderd”, getuigt Tim Goossens, gedelegeerd bestuurder Selecta Benelux & Export. “Werktijden zijn flexibeler en men brengt minder tijd door op kantoor. Hierdoor werden de kosten om kantines open te houden een uitdaging voor veel bedrijven. Het micromarketconcept Albert Heijn to go biedt een gezonde en flexibele voedselkeuze op de werkvloer en bespaart ook geld. Bedrijven geven hun bestellingen de dag voordien door. Elke ochtend rond half zes levert Albert Heijn bij ons, waarna alle locaties voor 10u worden aangevuld. Zo garanderen we dat verse voeding 24/7 verkrijgbaar is en er geen sprake is van overmatige verspilling.”

Flexibiliteit

“De Albert Heijn to go-micromarket is 24/7 open, er is geen wachtrij, geen bemande kassa en betalen kan eenvoudig cashloos. Dat maximaliseert de toegankelijkheid en de micromarket vormt zo een perfecte aanvulling voor onze kantine”, vertelt Koos Visser, Facilitair manager van Benchmark. “Dankzij die flexibiliteit kunnen onze medewerkers op hun eigen manier en in hun eigen ritme genieten van een gezonde en deugddoende lunch of snack.” 

Schaalbaar

Elke Albert Heijn to go Foodmarket biedt steeds een oplossing op maat. Afhankelijk van de behoeften kunnen smart fridges, koffiecorners, een kiosk en oplossingen voor stoommaaltijden worden toegevoegd. De micromarkets zijn bovendien volledig schaalbaar, van extra small voor vijftig bezoekers per dag met twee modules tot extra large voor vijfhonderd bezoekers per dag met twintig modules. Bij Benchmark werd gekozen voor 5 modules voor hun blue- en whitecollarmedewerkers. 

 

​​Over Selecta Group
Selecta Group, met haar hoofdkantoor in Zwitserland sinds 1957, is een Foodtech-bedrijf met een toonaangevend routegebaseerd, zelfbedieningsdistributienetwerk in Europa, dat innovatieve convenience foodservices en kwaliteitskoffiemerken van wereldklasse aanbiedt op de werkplek en in openbare ruimtes. Selecta is actief in de foodtech business en werkt voortdurend aan nieuwe innovaties en oplossingen. Dagelijks serveren ze premium koffie en dranken, snacks en verse maaltijden aan meer dan 10 miljoen mensen in 16 landen in Europa. Met een jaarlijkse omzet van 1,2 miljard euro hebben ze hun succes te danken aan hun ca. 6.500 hoogopgeleide, toegewijde en gepassioneerde medewerkers die zich elke dag inzetten om miljoenen momenten van vreugde te creëren voor hun klanten en consumenten. Duurzaamheid is een integraal onderdeel van de manier waarop het bedrijf zaken doet, gericht op de belangrijkste gebieden waarin ze een positief verschil kunnen maken. Ga voor meer informatie naar www.selecta.com.

Caitlin Muyllaert

Caitlin Muyllaert

PR Consultant, Evoke

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Evoke

Scoren in de pers boost sales en Evoke helpt bedrijven hierbij. Samen met de klant halen we nieuws uit hun onderneming om dit onder de aandacht van de media te brengen. In de vorm van een persbericht, klantengetuigenis of opiniestuk, of via een interview of persconferentie, verstrekken we het nieuws duidelijk en gebruiksklaar aan de juiste journalist(en). Zo leest of leert het brede publiek in een geloofwaardig kader over onze klanten in de krant, op de radio of op televisie.

Neem contact op met

Witte Patersstraat 4 1040 Brussel

+32 (0)2 740 43 32

info@evokepr.be

www.evokepr.be