Opleidingstraject Hallinto Academy biedt bedrijven springplank naar betere business

Hallinto al 10 jaar lang dé administratieve partner voor starters, groeiers en KMO’s

Hallinto, gespecialiseerd in het organiseren en optimaliseren van de bedrijfsadministratie van starters, groeiers en KMO’s, viert haar tiende verjaardag. Onder leiding van Tilly Buelens groeide het administratiekantoor uit Boutersem uit tot een gevestigde waarde in Vlaams-Brabant, de Kempen en Limburg. Om haar cliënteel nog beter te kunnen ondersteunen, heeft Hallinto nu de Hallinto Academy ontwikkeld, een breed en praktijkgericht opleidingstraject met twee cursussen dat bedrijven moet helpen om hun business verder te ontwikkelen.

Bewogen door haar eigen ervaring in de ondernemingswereld en het besef dat administratie voor veel KMO’s een rem is op hun succes, richtte Tilly Buelens in 2008 Hallinto op. “Veel kleine ondernemers in België kennen wel hun metier maar blijven administratief in de kou staan. Ze ontbreken de nodige administratieve kennis en ondersteuning”, vertelt Tilly Buelens. “Bovendien is het in ons land bijzonder makkelijk om een zaak op te starten. Tal van zelfstandigen beseffen echter niet wat er op hen afkomt en moeten al snel de handdoek in de ring gooien. Dagelijks gaan zo ongeveer 26 Belgische ondernemingen op de fles. Hallinto is er enerzijds om deze administratieve last van hen over te nemen. Anderzijds willen we ondernemers ondersteunen met de coaching die nodig is om hun business naar een hoger niveau te tillen.”

Uiteenlopende expertise
Sinds 2008 groeide Hallinto, dat naast administratie ook gespecialiseerd is in personeelsmanagement, budgetbeheer, finance, marketing en sales support, uit tot een vaste waarde in de sector, met klanten in Vlaams-Brabant, de Kempen en Limburg. Daarnaast heeft de firma ook een aantal internationale klanten.

Inmiddels telt het Hallinto-team acht werknemers. “Onze mensen hebben allemaal een verschillende kennisachtergrond. Zo kunnen ze teren op de uiteenlopende expertises van hun collega’s en deze inzetten om de klant over de hele lijn te ondersteunen”, vertelt Tilly. “Bovendien zetten we dezelfde consultants steeds bewust in bij dezelfde bedrijven. Zo kunnen ze zich snel in het plaatselijke team en zijn werking integreren. Ook verwerken we voor heel wat bedrijven de administratie bij ons op kantoor. Zo kunnen we hen op administratief vlak volledig ontzorgen terwijl we via digitale platformen steeds voor de nodige transparantie en inzichten zorgen.”

Hallinto Academy
Sinds begin dit jaar breidde Hallinto haar dienstverlening nog verder uit. “Ik vind het van cruciaal belang dat ondernemers hun administratie onder controle kunnen houden, maar even belangrijk is dat ze de kennis en ruimte verwerven om hun business te sterken voor de toekomst. Daarom hebben we de Hallinto Academy ontwikkeld, een opleidingstraject bestaande uit twee praktijkgerichte cursussen. Dit traject is specifiek bedoeld om ondernemers hun omzet te leren kennen, hun bedrijf efficiënter te organiseren en uitgestippelde doelen te realiseren zodat gemoedsrust en comfort hun tweede natuur worden.”

Het traject telt vier fases waarbij elke nieuwe fase steeds gebaseerd is op materie uit de vorige. Eerst wordt het financiële aspect bekeken en een budgetprognose becijferd. Op basis hiervan worden vervolgens concrete korte- en langetermijndoelstellingen bepaald. Nadien volgt een salestraining gekoppeld aan de budgetprognose. Ten slotte genieten de bedrijven een training om hun administratie beter te gaan organiseren. “Zelf heb ik als ondernemer steeds vastgehouden aan een duidelijke budgettering en ambitieuze doelstellingen. Zo zag ik mijn eigen zaak jaarlijks alsmaar groeien. Dit systeem werkt. Ik wil dit in combinatie met mijn ervaring dan ook blijven delen om bedrijven naar een hoger niveau te tillen”, aldus Tilly.

Meer info
https://www.hallintoacademy.be/
https://www.hallinto.be/

Tilly Buelens

Oprichter Hallinto

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Evoke

Scoren in de pers boost sales en Evoke helpt bedrijven hierbij. Samen met de klant halen we nieuws uit hun onderneming om dit onder de aandacht van de media te brengen. In de vorm van een persbericht, klantengetuigenis of opiniestuk, of via een interview of persconferentie, verstrekken we het nieuws duidelijk en gebruiksklaar aan de juiste journalist(en). Zo leest of leert het brede publiek in een geloofwaardig kader over onze klanten in de krant, op de radio of op televisie.

Contact

Witte Patersstraat 4 1040 Brussel

+32 (0)2 740 43 32

[email protected]

www.evokepr.be