Leuven Bears vullen Sportoase met meer dan 2.000 ondernemers

Netwerkevent toont mogelijkheden sportsponsoring

Gisteren organiseerden Leuven Bears, in samenwerking met BMW Juma Leuven, Group S, Immo De Dijle en JAYJAYS, een uniek netwerkevent in de SportOase. Met succes: de organiserende partners slaagden erin om meer dan 2.000 ondernemers samen te brengen. De grote opkomst, de enthousiaste cheerleaders en een DJ die de afterparty verzorgde, maakten de avond een onvergetelijk succes. Met dit evenement wilden Leuven Bears aantonen wat sportsponsoring kan betekenen voor bedrijven.  

Het was gisteren een geslaagde avond in de SportOase. Meer dan 2.000 ondernemers zakten af naar Leuven om de match van Leuven Bears tegen Kangoeroes basket Willebroek bij te wonen. Voor de opworp van de wedstrijd, werden de aanwezigen ontvangen in de VIP-ruimte van de club. Na een spannende wedstrijd die uiteindelijk werd gewonnen door Willebroek, konden de ondernemers napraten en elkaar beter leren kennen tijdens een netwerkgelegendheid. De avond werd afgesloten met een afterparty.

Tevreden ondernemers
Het initiatief van Leuven Bears kon op veel bijval rekenen van de zakenwereld. Een week na de bekendmaking, konden de organisatoren al 1.000 tickets uitdelen. Stefanie Soetaert van The Office Help was er als de kippen bij toen de inschrijvingen startten. “Toen we de opzet van dit evenement zagen, hebben we geen moment getwijfeld. We kennen de sport al, maar hadden nog nooit een wedstrijd van dit niveau gezien. We hadden dus ook geen weet van de vele sponsormogelijkheden. Het diner voor de wedstrijd lijkt ons een leuke formule voor onze klanten. De sfeer vandaag was uitstekend! Ze zullen ons hier in de toekomst zeker vaker zien.”

Sportsponsoring
Het Full House Business Event kadert in Bears4Business, een initiatief gericht naar de zakelijke partners van Leuven Bears. Via het evenement wilden Leuven Bears ook de mogelijkheden van sportsponsoring in de kijker zetten. “Sport kan veel betekenen voor ondernemers, maar ondernemers zijn ook belangrijk voor ons. Zonder enthousiaste ondernemers, moet de sportwerking het met veel minder middelen stellen. Basketbal is minder populair in België en we vonden het dus hoog tijd dat ondernemers zien hoeveel sfeer en spanning er bij een basketbalmatch komt kijken. En hoe konden we dat beter doen dan ze het zelf laten beleven?”, vertelt Ben De Goignies, voorzitter van Leuven Bears.

Ook Jo Deferm, zaakvoerder van het Leuvense Webhero en initiatiefnemer van het Full House Business event blikt tevreden tevreden. “Meer dan 2000 ondernemers - en zelfs 3000 supporters in totaal - overtreft onze stoutste dromen. Jammer genoeg kon de ploeg niet winnen maar dat laten we niet aan ons hart komen. We hebben er ongetwijfeld enkele nieuwe supporters bij. En hopelijk hebben we ook enkele ondernemers warm gemaakt om de Leuven Bears in de toekomst te steunen.”

 

Over Evoke

Scoren in de pers boost sales en Evoke helpt bedrijven hierbij. Samen met de klant halen we nieuws uit hun onderneming om dit onder de aandacht van de media te brengen. In de vorm van een persbericht, klantengetuigenis of opiniestuk, of via een interview of persconferentie, verstrekken we het nieuws duidelijk en gebruiksklaar aan de juiste journalist(en). Zo leest of leert het brede publiek in een geloofwaardig kader over onze klanten in de krant, op de radio of op televisie.

Evoke
Witte Patersstraat 4
1040 Brussel