Duravit België opent nieuw training center in Overijse

Duravit België opent nieuw training center in Overijse

Duravit België is al meer dan twintig jaar actief op de Belgische markt en werkt al meer dan tien jaar vanuit Overijse. Onder leiding van General Manager Jan Rymen heeft het team van Duravit België nu een nieuwe mijlpaal bereikt. Het gloednieuwe training center van 150 m2 dat in februari met een soft launch gelanceerd werd, is nu op 20 mei officiëel geopend tijdens de Duravit Design Week.

“We willen het best mogelijke platform om onze designbadkamers in de kijker te zetten. We willen de verhalen kunnen vertellen achter onze producten, mensen het Duravit-merk laten ervaren en hen doen inzien wat ons onderscheidt van de rest. Het nieuwe training center maakt dit mogelijk en geeft ons de kans om onze partners, van installateurs tot verkopers en architecten, te trainen en te inspireren”, getuigt Jan Rymen. “Samen met vijf zeer ervaren collega’s van ons salesteam zullen we hier workshops geven en trainingsessies organiseren voor nieuwkomers.”

De kans om het merk wereldwijd te ontdekken in twintig showrooms en training centers, is een belangrijke pijler van het succes van Duravit. Van basissanitair tot nieuwe productlanceringen, van productdemonstraties tot installatietips, de klant kan zo de wereld van Duravit helemaal leren kennen.

 

Duravit AG
Duravit AG werd in 1817 opgericht in Hornberg, midden in het Zwarte Woud, en is vandaag de dag een internationaal toonaangevende producent van designbadkamers. De onderneming is wereldwijd in meer dan 130 landen aanwezig en staat voor innovaties op het gebied van origineel design, comfortverhogende techniek en de hoogste kwaliteit. In samenwerking met internationaal gerenommeerde designers als Philippe Starck, EOOS, Phoenix Design, sieger design, Kurt Merki jr., Christian Werner, Matteo Thun of Cecilie Manz ontstaan unieke badkamers, die de levenskwaliteit van de gebruiker voor lange tijd verhogen. De productportfolio van Duravit omvat sanitairkeramiek, badmeubels, douchebakken en ligbaden, wellness-systemen, douchetoiletten, armaturen en accessoires en installatiesystemen.

Corneel Haine
Corneel Haine PR Specialist at Evoke (CJ Communications BVBA)

 

Over Evoke

Scoren in de pers boost sales en Evoke helpt bedrijven hierbij. Samen met de klant halen we nieuws uit hun onderneming om dit onder de aandacht van de media te brengen. In de vorm van een persbericht, klantengetuigenis of opiniestuk, of via een interview of persconferentie, verstrekken we het nieuws duidelijk en gebruiksklaar aan de juiste journalist(en). Zo leest of leert het brede publiek in een geloofwaardig kader over onze klanten in de krant, op de radio of op televisie.

Evoke
Witte Patersstraat 4
1040 Brussel