Diesel Technic breidt online en offline dienstverlening uit

Diesel Technic breidt online en offline dienstverlening uit

Vanwege de groeiende online vraag naar de producten van Diesel Technic, was het een belangrijke en logische stap om de online dienstverlening te verbeteren. De websites van DT Spare Parts, Siegel Automotive én de corporate site van Diesel Technic zijn in een nieuw jasje gestoken, om de online bereikbaarheid en toegang tot producten van Diesel Technic te optimaliseren.

Partner Portal
Ook het Partner Portal van Diesel Technic is geüpdatet met verbeterde en meer gedetailleerde zoekmogelijkheden. Het Partner Portal van Diesel Technic is het moderne online informatie- en bestelplatform en helpt distributiepartners bij hun dagelijkse onderdeleninkoop. Met het Partner Portal krijgen de distributiepartners eenvoudig toegang tot het uitgebreide aanbod van meer dan 41.000 automotive onderdelen en accessoires van de productmerken DT Spare Parts en SIEGEL Automotive.

Diesel Technic Benelux
Naast alle online verbeteringen, is Diesel Technic Benelux B.V. ook lokaal aan de slag gegaan om de service en bereikbaarheid verder uit te breiden. Zo worden de openingstijden van de locatie in Nieuwkuijk verruimd tot 18.30 uur. Hierdoor is Diesel Technic Benelux B.V. voor haar distributiepartners op werkdagen van 8.00 tot 18.30 bereikbaar voor vragen, support en bestellingen.

Verder zijn Benelux-klanten extra gegarandeerd van de beschikbaarheid van de gewenste producten, doordat de fysieke, lokale voorraad is aangevuld met meer dan 1000 nieuwe referenties.

Onno Hannessen, General Manager DT Benelux: “Met deze ontwikkelingen zijn we in staat om onze distributiepartners en de eindklant de beste service en producten te blijven bieden. Met onze nieuwe sites, de nieuwe Premium shop voor eindklanten, de uitgebreide openingstijden willen we onze uitgebreide dienstverlening onderstrepen en staat het team van Diesel Technic volledig in dienst van zijn klanten”.

Portret van het merk DT Spare Parts:

Het merk DT Spare Parts uit Duitsland staat voor een compleet assortiment met ongeveer 41.000 automotive onderdelen en accessoires van gegarandeerde kwaliteit met een uitgebreide service. Uitgangspunten zijn de kwaliteit van de originele onderdelen en de voortdurende ontwikkeling van de services. Zij hebben het merk DT Spare Parts gemaakt tot wat het nu is - een toonaangevend productmerk in de automotive industrie als alternatief voor originele onderdelen van merkfabrikanten. Klanten profiteren van 24 maanden garantie op het gehele assortiment; een unicum in de markt.

Portret van het merk SIEGEL Automotive:
SIEGEL Automotive is een productmerk van Diesel Technic AG, Duitsland. Het merk biedt ongeveer 1.500 betrouwbare automotive onderdelen en accessoires tegen aantrekkelijke prijzen voor prijsbewuste reparatie en onderhoud. Het assortiment van SIEGEL Automotive omvat onder andere onderdelen voor de carrosserie en cabine, verlichting en elektrische apparatuur. SIEGEL Automotive kent een solide merkgarantie van 12 maanden.

Kort portret Diesel Technic Group:
Diesel Technic is een van de grootste leveranciers van automotive onderdelen en accessoires. Het bedrijf werd in 1972 opgericht in Duitsland. Met de productmerken DT Spare Parts en SIEGEL Automotive biedt Diesel Technic de handel de mogelijkheid, te allen tijde, een passende oplossing te leveren. De kerncompetentie van Diesel Technic is enerzijds het ontwikkelen van onderdelen van gegarandeerde kwaliteit voor verschillende toepassingen en anderzijds een betrouwbare, wereldwijde distributie van de merken DT Spare Parts en SIEGEL Automotive. Distributiepartners en hun eindklanten in meer dan 150 landen waarderen Diesel Technic als betrouwbare full-service partner die hun bedrijf laat groeien en voertuigen in beweging houdt. Tot de Diesel Technic Group behoren naast het hoofdkantoor in Duitsland dochterondernemingen in Frankrijk, Nederland, Spanje, het Verenigd Koninkrijk, Italië, Dubai en Singapore. Wereldwijd werken er bij de Diesel Technic Group meer dan 650 medewerkers uit 30 landen.

Over Evoke

Scoren in de pers boost sales en Evoke helpt bedrijven hierbij. Samen met de klant halen we nieuws uit hun onderneming om dit onder de aandacht van de media te brengen. In de vorm van een persbericht, klantengetuigenis of opiniestuk, of via een interview of persconferentie, verstrekken we het nieuws duidelijk en gebruiksklaar aan de juiste journalist(en). Zo leest of leert het brede publiek in een geloofwaardig kader over onze klanten in de krant, op de radio of op televisie.

Evoke
Witte Patersstraat 4
1040 Brussel