Dashdoc verwelkomt Elien Vanderborcht als operationeel directeur en onderstreept zo groeiambitie van 600% tegen 2025

Ontwikkelaar van transportmanagementsysteem versterkt positie in Benelux

Antwerpen, 19 juli 2022 - Dashdoc breidt zijn aanwezigheid in België verder uit met de aanwerving van Elien Vanderborcht als operationeel directeur. Vanderborcht, die eerder al actief was als project manager van innovatieve IT-projecten, zal instaan voor het dagelijks bestuur van de softwareontwikkelaar die bekend is van het gelijknamige transportmanagementsysteem. Ook moet ze de steile groeiambities van Dashdoc - 600% tegen 2025 - mee in goede banen leiden, en ervoor zorgen dat die groei duurzaam verloopt. 

Het van oorsprong Franse Dashdoc telt momenteel een zestigtal medewerkers en heeft sinds november een vestiging in Antwerpen, naast kantoren in Parijs en Nantes. Tegen 2025 wil de aanbieder van het gelijknamige transportmanagementsysteem (TMS) met 600% groeien. Vanderborcht zal helpen om van Dashdoc een gevestigde waarde te maken in de Benelux. Daarnaast moet ze erop toezien dat die expansie duurzaam verloopt. Daarbij is het belangrijk om de connectie tussen Frankrijk en de Benelux te bewaren.

Klanten snel helpen
De 28-jarige operationeel directeur uit Antwerpen verdiende haar strepen de voorbije jaren als consultant, product owner en project manager. Na een periode op zelfstandige basis te hebben gewerkt, versterkt ze nu het team van Dashdoc. 

“Ik hou heel erg van het persoonlijke contact en de snelle manier van werken die typerend is voor het jonge en ambitieuze team van Dashdoc”, aldus Vanderborcht. “We kunnen vlot en zelfstandig werken zonder enige vorm van bureaucratie. Daardoor kunnen we onze klanten snel helpen. Die menselijke manier van werken ligt me wel.”

Werken bij de vernieuwende ontwikkelaar van een SaaS-product zoals het Dashdoc-TMS, biedt ook extra opportuniteiten voor wie geïnteresseerd is in technologie, merkte Vanderborcht al snel. “We zijn als SaaS-toepassing voortdurend bezig met de nieuwste technologie. Daardoor ben je meteen mee met alle trends en evoluties. Het Dashdoc-platform kan daardoor snel evolueren omdat het niet verder bouwt op verouderde systemen.”

Elien Vanderborcht is de nieuwe operationele directeur bij Dashdoc
Elien Vanderborcht is de nieuwe operationele directeur bij Dashdoc

Aangepaste en snelle service en communicatie
Een uitstekende klantenservice is prioritair voor Vanderborcht. “We proberen zo toegankelijk mogelijk te zijn - we richten ons tenslotte tot mensen die met transport bezig zijn en niet met IT. Daar passen we onze service en communicatie op aan.” Die toegankelijk loont, merkt ze. “Een paar weken geleden stonden we op een beurs waarbij ik aan de praat raakte met iemand die wou weten wat ons TMS-systeem juist deed. Diezelfde middag heb ik een contract met die klant afgesloten. Dat is niet per se mijn job, maar het typeert wel de toegankelijkheid en gebruiksvriendelijkheid van Dashdoc. Onze eerste twee Nederlandse klanten zijn ook op twee weken tijd live kunnen gaan met ons TMS. Transporteurs hebben geen tijd te veel, dus ze appreciëren die vlotte manier van werken.”

Over Dashdoc
Dashdoc is het avontuur van vier jeugdvrienden, ontstaan uit de drang om problemen op te lossen die eigen zijn aan wegtransport. Vandaag is het een bedrijf met 60 werknemers in Frankrijk en België. Het biedt verladers en vervoerders een veilige, performante en complete oplossing in de vorm van het eigen TMS. Het beheer van al hun vervoersactiviteiten, van planning tot facturering en de berekening van hun CO2-voetafdruk, wordt daarmee kinderspel.

Voor meer informatie over Dashdoc en zijn TMS-aanbod, bezoek www.dashdoc.eu 

Mattias Goossens

Mattias Goossens

PR Consultant, Evoke

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Evoke

Scoren in de pers boost sales en Evoke helpt bedrijven hierbij. Samen met de klant halen we nieuws uit hun onderneming om dit onder de aandacht van de media te brengen. In de vorm van een persbericht, klantengetuigenis of opiniestuk, of via een interview of persconferentie, verstrekken we het nieuws duidelijk en gebruiksklaar aan de juiste journalist(en). Zo leest of leert het brede publiek in een geloofwaardig kader over onze klanten in de krant, op de radio of op televisie.

Neem contact op met

Witte Patersstraat 4 1040 Brussel

+32 (0)2 740 43 32

info@evokepr.be

www.evokepr.be