Colt breidt mogelijkheden en internationale beschikbaarheid van zijn Voice-diensten uit

Colt blijft zijn aanbod van spraakdiensten uitbreiden. Hierdoor kunnen bedrijven hun internationale expansie moeiteloos verderzetten en profiteren van een consistente en hoogwaardige gebruikservaring.

Brussel, 31 januari 2020 Colt Technology Services breidt per direct de beschikbaarheid van Voice-diensten uit naar Australië, Bulgarije, Kroatië en Hongarije. Daarmee komt de teller op 29 landen te staan. Tegelijkertijd wordt het portfolio aan Voice-diensten in Singapore, Slowakije, Canada en de Verenigde Staten uitgebreid met SIP Trunking en Colt’s managed portfolio voor inbound Voice services (IN services). 

Colt richt zich op de kracht van connectiviteit om de manier waarop de wereld werkt te transformeren. Een belangrijk aspect hiervan is het wegnemen van obstakels voor bedrijven die internationaal willen groeien.

Met de Voice-diensten van Colt kunnen ze via één internetportaal lokale nummers en gratis belnummers inrichten en complexe routeringen voor telefoonverkeer automatiseren. Zo kunnen bedrijven eenvoudig virtuele callcenters inrichten en snel en efficiënt functies uitvoeren zoals inkomende en uitgaande gesprekken, het in wacht zetten van gesprekken, IVR (Interactive Voice Response), het doorverbinden van gesprekken, monitoren en rapporteren. Met de introductie kunnen bedrijven op één plek in al hun Voice-behoeften voorzien en hun volle aandacht geven aan klanten en de groei van de onderneming.

Bedrijven hebben via het Voice On Demand Portal toegang tot eenvoudige overzichten van hun telefoonnummers en diensten voor alle landen. Ook biedt het portaal selfservicemogelijkheden voor het afnemen van diensten en een volledige historiek van bestellingen. Dit resulteert in een volledig geautomatiseerde digitale workflow, van het bestellen van diensten tot het afronden van het proces.

Rajiv Datta, Chief Operating Officer bij Colt: “Binnen het productaanbod van Colt vindt voortdurend ontwikkeling plaats om zo de digitale transformatie van bedrijven te ondersteunen. Dit biedt onze klanten meer controle over hun telefonie en draagt bij aan hun groei. Dankzij de voortdurende uitbreiding van ons aanbod van Voice-diensten kunnen klanten wereldwijd in zee gaan met één leverancier wiens oplossingen niet alleen voor 100 procent voldoen aan de eisen van de wet- en regelgeving, maar ook eenvoudig kunnen worden beheerd via een centraal internetportaal.” 

Over Colt ​ ​ ​
Colt richt zich op de kracht van connectiviteit om de manier waarop de wereld werkt te transformeren. Het Colt IQ Netwerk verbindt meer dan 900 datacenters in de grootste zakencentra van Europa, Azië en Noord-Amerika. Er zijn inmiddels meer dan 27.500 aangesloten gebouwen en dat aantal groeit nog steeds.

Colt begrijpt waar zakelijke connectiviteit aan moet voldoen, als fundament voor het succes van haar klanten. De high-performance en high-bandwidth oplossingen worden ontwikkeld vanuit Colt’s missie om het meest klantgerichte bedrijf in de sector te zijn. Tot de klanten behoren data-intensieve organisaties verspreid over meer dan 213 steden in meer dan 32 landen. Colt is erkend als innovator en pionier op het gebied van software defined networks (SDN) en network function virtualization (NFV). Colt is een privaat bedrijf en een van de financieel gezondste bedrijven in de sector en biedt de beste klantervaring tegen een competitieve prijs. Bezoek voor meer informatie www.colt.net. 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Evoke

Scoren in de pers boost sales en Evoke helpt bedrijven hierbij. Samen met de klant halen we nieuws uit hun onderneming om dit onder de aandacht van de media te brengen. In de vorm van een persbericht, klantengetuigenis of opiniestuk, of via een interview of persconferentie, verstrekken we het nieuws duidelijk en gebruiksklaar aan de juiste journalist(en). Zo leest of leert het brede publiek in een geloofwaardig kader over onze klanten in de krant, op de radio of op televisie.

Contact

Witte Patersstraat 4 1040 Brussel

+32 (0)2 740 43 32

[email protected]

www.evokepr.be